Kontakt

tel./fax. 22 654 26 71

kom. 48 502 573 463

sklep@wajbex.pl

Kontakt

tel./fax. 22 654 26 71

kom. 48 502 573 463

sklep@wajbex.pl

Godziny otwarcia sklepu:
Poniedziałek - Piątek: 9:00 - 17:00
Sobota: 10:00 - 13:00

Godziny otwarcia sklepu:
Poniedziałek - Piątek: 9:00 - 17:00
Sobota: 10:00 - 13:00

tel./fax. 22 654 26 71

kom. 48 502 573 463

sklep@wajbex.pl

Lewy panel
Numer KBA:
Zeigen linken Fenster
Pokaż prawy panel

Regulamin

Regulamin obowiązuje od 25.12.2014r

Sklep internetowy WAJBEX.PL działający pod adresem: Warszawa, Ul. Ogrodowa 3 prowadzony przez Jarosława Świderek i wpisany do rejestru NR. 1373 wydany przez Wójta Gminy Izabelin, oraz Grażynę Świderek wpisaną do rejestru NR. 1374 wydany przez Wójta Gminy Izabelin. NIP 527-016-13-65, tel. (22) 654-26-71, e-mail sklep@wajbex.pl, www.wajbex.pl

 

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

  1. Sklep prowadzi sprzedaż przez Internet
  2. Składanie zamówień odbywa się przez stronę internetową www.wajbex.pl
  3. Na adres poczty elektronicznej sklep@wajbex.pl
  4. Telefonicznie (22) 654-26-71 od poniedziałku do piątku w godz. 8-17 oraz sobota 9-13

Złożenie zamówienia telefonicznie musi zawierać imię i nazwisko, miejsce wysyłki lub miejsce zamieszkania, nazwę towaru, oraz jego ilość, formę dostawy (odbiór osobisty lub wysyła firmą Kolporter Expres), formę płatności (przelew lub płatność przy odbiorze) oraz decyzję odnośnie rodzaju wystawionego dokumentu sprzedaży (paragon lub faktura)

  1. Po złożeniu zamówienia klient dostaje e-mailem wiadomość, że zlecenie dotarło do sklepu, lub sms-em przy zamówieniu przez telefon.
  2. Przyjęcie do realizacji zamówienia rozpoczyna się w momencie jego wpływu do sklepu.
  3. Zamówienie jest realizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu.
  4. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem, klient zostaje poinformowany o stanie zamówienia.
  5. Klient na prawo zdecydować o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania lub anulowanie zamówienia).
  6. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon lub faktura (decyzja klienta) oraz list przewozowy. Dokument sprzedaży wystawiony jest w chwili gdy wszystkie zamówione części są skompletowane i gotowe do wysyłki, oraz gdy jest uregulowany status zapłaty.
  7. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu jego wysłania lub wycofać złożone zamówienie w całości.
  8. Wprowadzenie zmian możliwe jest tylko po informowaniu działu sprzedaży przez klienta: e-mailem na adres sklep@wajbex.pl, lub na stronie: www.wajbex.pl jak również telefonicznie (jeżeli klient nie ma innej możliwości – brak Internetu)
  9. Ceny towarów podawane są w cenach brutto (zawierają podatek VAT) w złotych polskich.
  10. Sklep zastrzega sobie prawo zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie sklepu.
  11. Cena podana przy każądym towarze jest wiążąca w chwili zamówienia przez klienta.
  12. W przypadku wątpliwości w doborze części do samochodu prosimy o kontakt przed podjęciem decyzji o zakupie (koszt odesłania towaru nie podlega zwrotów)

 

CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA

  1. Przy każdym wybranym towarze do zamówienia należy klikąć "pokaż szczeguły" i na stronie podany jest czas realizacji zamówienia oraz płatności.
  2. Czas do realizacji zamówienia liczą się tylko dni robocze, a rozpoczyna sie od chwili przyjęcia zamówienia.
  3. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru, lub opóźnienie w dostawie spowodowane błędnym podaniem adresu przez klienta.
  4. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia spowodowane przez firmę kurierską.

 

ZWROTY I WYMIANY TOWARÓW

  1. W związku z wejściem w życie nowej ustawy z 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, która reguluje sprzedaż „na odległość” klient ma prawo w ciągu 14 dni od otrzymania zamówionego towaru (dzień odebrania paczki) odstąpić od umowy czyli zwrot towaru bez podania przyczyn.
  2. Kupujący zobowiązany jest do odesłania towaru w terminie 14 dni wraz z formularzem odstąpienia od umowy (dostępny na końcu strony) na adres sklepu Wajbex s.c. Jarosław Świderek, Grażyna Świderek 00-893, Warszawa, Ul. Ogrodowa 3 z dopiskiem sklep motoryzacyjny.
  3. Zwrot należności za odesłany towar nastąpi w ciągu 14 dni przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta. Okres 14 dni liczony jest od czasu otrzymania stosownego oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  4. Sklep nie przyjmuje przesyłek odesłanych za pobraniem
  5. Jeżeli dostarczony do Państwa towar jest niezgodny z zamówieniem (błąd w skompletowaniu) prosimy o szybką informację i odesłanie towaru na adres sklepu, a my pokryjemy koszty przesyłki i wymienimy na zgodny z zamówieniem.
  6. Towar, który ma być zwrócony należy odesłać w tym samym opakowaniu (po rozpakowaniu towaru należy włożyć z powrotem do tego samego opakowania i nie oklejać taśmami samoprzylepnymi).
  7. Do towaru zwracanego należy dołączyć paragon. Do faktury zostanie wystawiona faktura korygująca.

 

REKLAMACJE

  1. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w sklepie internetowym po uprzednim wypełnieniu druku reklamacyjnego dostępnego na końcu strony i przesłaniu go wraz z towarem na adres sklepu.
  2. Towary dostępne na naszej stronie są nowe, oryginalne, posiadają gwarancję producenta i przeznaczone są do montażu w warsztatach samochodowych.
  3. Sprzedawca ma termin 14 dni aby odpowiedzieć na reklamację od momentu otrzymania towaru.
  4. Podstawą rozpatrzenia reklamacji jakościowej potrzebne jest potwierdzenie zakupu towaru (paragon, faktura) lub identyfikacja kupującego na podstawie numeru zamówienia.
  5. Towary na które producent udzielił gwarancji, klient ma prawo reklamować u gwaranta a firma Wajbex jest pośrednikiem przekazującym reklamację lub może reklamować u sprzedawcy.
  6. Jeżeli reklamacja dotyczy uszkodzeń mechanicznych w czasie transportu, klient zobowiązany jest otworzyć przesyłkę w obecności kuriera i wrazie stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych zarządać spisania protokołu szkodowego i pozostawienie sobie 1 egzemplarza oraz niezwłoczne poinformowanie działu sprzedaży w celu najszybszego załatwienia sprawy.
  7. Dział reklamacji skontaktuje się z zainteresowanym i poinformuje o dalszej procedurze reklamacji.
  8. W przypadku dostarczenia przez klienta towaru który nie spełnia wymagań gwarancyjnych (należy uważnie przeczytać gwarancję) klient zostanie poinformowany, a towar zostanie odesłany na koszt klienta.
  9. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie koszt wymienionego towaru i przesłanie klientowi pokrywa sklep.
  10. Reklamacja może być złożona w ciągu 2 lat od zakupu towaru.
  11. Gwarancja i rękojmia obejmuje tylko wady materiałowe i produkcyjne. Gwarancja nie obejmuje niewłaściwego montażu, normalnego zużycia towaru w okresie eksploatacyjnym.

 

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Każdy klient składający zamówienie w sklepie internetowym wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w bazie danych sklepu Wajbex w zakresie niezbędnym tylko do realizacji umowy.
  2. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych
  3. Klient wyraża zgodę na otrzymywanie od sklepu Wajbex informacji handlowej o świadczeniu usług drogą elektroniczną na podany przy rejestracji w sklepie adres poczty elektronicznej.

 

UWAGI KOŃCOWE

  1. Klient, który korzysta ze sklepu internetowego i wykonujący każdą czynność (np. złożenie zamówienia, odstąpienie od umowy itp.) musi zapoznać się z treściami zawartymi w sklepie.
  2. Sklep ma prawo do organizowania promocji, których warunki są udostępniane na stronach sklepu.
  3. Promocje w sklepie nie podlegają łączeniu
  4. Klient ma możliwość otrzymania dodatkowych informacji na adres poczty elektronicznej podanej przez klienta.

 

Reklamacja (pdf)

Odstąpienie od umowy (pdf)

 

stary regulamin (obowiązywał do 24.12.2014 r.